• تاریخ انتشار : 1404/11/26 - 10:11
  • تعداد بازدید : 34
  • تعداد بازدیدکننده : 31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

هم اندیشی کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فرآیند گزینش داوطلبین آزمون استخدامی شهریور 1404

جلسه

 

با نام و یاد خداود متعال، جلسه مربوط به برنامه ریزی فرآیند گزینش داوطلبین در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه سال جاری، با حضور مدیر و اعضای محترم این واحد در دفتر مدیریت هسته گزینش برگزار گردید.                                                                                    

در ابتدای جلسه مدیر هسته گزینش؛ ضمن تشکر و خداوقت به همکاران، نکاتی در راستای آمادگی در خصوص فرآیند پذیرش داوطلبین آزمون استخدامی شهریور 1404 بیان نمودند. سپس هر یک از کارشناسان هسته، نظرات و پیشنهادات خود را جهت تسریع فرآیند های تشکیل پرونده، تحقیق، مصاحبه و صدور رأی عنوان نموده و در خصوص انجام بهینه امور جاری این واحد و پیش بینی تمهیدات لازم جهت پاسخگویی در بازه زمانی یک ماهه تبادل نظر نمودند.    

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11657
کلمات کلیدی