هم اندیشی کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فرآیند گزینش داوطلبین آزمون استخدامی شهریور 1404
با نام و یاد خداود متعال، جلسه مربوط به برنامه ریزی فرآیند گزینش داوطلبین در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه سال جاری، با حضور مدیر و اعضای محترم این واحد در دفتر مدیریت هسته گزینش برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مدیر هسته گزینش؛ ضمن تشکر و خداوقت به همکاران، نکاتی در راستای آمادگی در خصوص فرآیند پذیرش داوطلبین آزمون استخدامی شهریور 1404 بیان نمودند. سپس هر یک از کارشناسان هسته، نظرات و پیشنهادات خود را جهت تسریع فرآیند های تشکیل پرونده، تحقیق، مصاحبه و صدور رأی عنوان نموده و در خصوص انجام بهینه امور جاری این واحد و پیش بینی تمهیدات لازم جهت پاسخگویی در بازه زمانی یک ماهه تبادل نظر نمودند.